Under the Bridge
“Under the Bridge” is based on acclaimed author Rebecca Godfrey’s book about the 1997 true story of fourteen-year old Reena Virk (Vritika Gupta) who went to join friends at a party and never returned home. Through the eyes of Godfrey (Riley Keough) and a local police officer (Lily Gladstone), the series takes us into the hidden world of the young girls accused of the murder — revealing startling truths about the unlikely killer.
In 1997, on a quiet island in BC, a fourteen-year-old attends a party and never returns home.
The unfolding trial pushes Rebecca to the brink as she begins to question who she should defend.
The last opportunity for justice arrives as all the participants reckon with their true involvement.