This Is Us
A refreshingly honest and provocative series following a unique ensemble whose paths cross and life stories intertwine in curious ways. THIS IS US is a smart, modern dramedy that will challenge your everyday presumptions about the people you think you know.
Kevin visits the construction site. Malik and Deja share controversial news at dinner.