Shark vs. Surfer
Shark vs. Surfer visits shark-infested surf spots around the world to relive some of the most harrowing shark and surfer stories.
As the number of shark attacks worldwide rises, Shark vs. Surfer visits shark-infested surf spots around the world to relive some of the most harrowing shark and surfer stories through unbelievable, caught-on-camera encounters and interviews with the victims. With insight from marine biologists Ryan Johnson and Dr. Steven Kajuira, the special aims to answer once and for all: Are we really in danger?