Most Wanted Sharks
In Most Wanted Sharks, marine biologist and shark-suit inventor Jeremiah Sullivan dives into the stories of the most sensational shark all-stars.
In Most Wanted Sharks, marine biologist and shark-suit inventor Jeremiah Sullivan dives into the stories of the most sensational shark stars of all time with legions of fans and followers. Come face-to-face with a shark so large, it’s been known to eat fellow great whites for dinner. And get up close to one that can jump 100 feet out of the water.