How to Die Alone
“How to Die Alone” follows Mel, a broke, fat, Black JFK airport employee who’s never been in love and forgotten how to dream, until an accidental brush with death catapults her on a journey to finally take flight and start living by any means necessary.
When Mel's best friend deserts her on her birthday, she tries to salvage the day.
A professional development classroom exercise reveals to Mel why and who has been holding her back.
Mel arrives to her family’s Thanksgiving dinner desperate to be seen in a new light.