Life & Beth
Beth’s life would look great on paper. She does well as a wine distributor, has a successful boyfriend and lives in Manhattan. When a sudden event forces Beth to engage with her past, her life changes forever. Through flashbacks, Beth learns how she became who she is and who she wants to become — someone with a bigger, bolder, more authentic life.
Beth begs off work and meets her friends at Maya’s new fancy spa gig in Manhattan.
After life gets in the way, Beth realizes she hasn’t spent much time with her friends.
Beth and John return home from upstate and attend Jen’s surprise birthday party.