The Last Scene
Selen has dreams of the future, but she never imagined that finding love would be a part of it. When she sees her own death and a stranger saving her, she searches for answers. Meeting Kemal changes not only her fate, but her heart.
Selen has a gift of foreseeing the future in her dreams. After years of changing destinies of strangers, a dream appears to show her own death—and a man trying to save her. When she meets Kemal, the man from her vision, she’s drawn into something far deeper than fate: love. Torn between fear and longing, Selen’s journey becomes one where romance and danger are inseparable, and where a heart’s awakening might hold the real answer.