Our Only Chance
“Our Only Chance” tells the story of Candela, a young woman who works at a logistics company and is pursuing her dream of becoming a singer. Her life changes when Fede Ariza, an important record company executive, hears her sing in a bar. That same night, Candela meets up with Diego, an old classmate from high school who is fighting to become a professional boxer. In their story, they will overcome obstacles and disappointment, and experience hope, love, and friendship.
Diego and Candela's friendship grows, but her job as a singer complicates their relationship.
Diego and Candela are now a couple, but their professional obstacles complicate everything.
After their breakup, Candela and Diego focus on their careers, close to fulfilling their dreams.
Diego's fight for the title and Candela's concert will change their lives forever.