Revenant
In this Korean occult mystery, a woman possessed by an evil spirit, and a man who can see evil spirits, uncover the secrets of mysterious deaths surrounding five spirits.
Gu Sanyeong is possessed by an evil spirit after receiving a relic of her dead father. She meets Yeom Haesang, a folklorist who can see ghosts and spirits, and enters a completely different world from what she once knew.
Folklorist Haesang warns Sanyeong that she is possessed and that people around her will die.
Sanyeong sees a ghost for the first time and eventually faces the evil spirit that possesses her.
Sanyeong and Haesang arrive in the new city and witness a strange shadow of a tree.
Sanyeong understands and sympathizes with Gangmo's decision, while Haesang falls into despair.
Sanyeong and Haesang chase after the remaining two items to identify the evil spirit's real name.
Only one item remains to get rid of the evil spirit. The spirit tries to stop them by all means.
Sanyeong's shadow returns to its original state and Haesang realizes that something is wrong.