Mary Poppins
“Practically Perfect In Every Way” nanny Mary Poppins arrives from the windy London skies to reconnect an English father and mother with their two children.
“Practically Perfect In Every Way” Mary Poppins (Julie Andrews) flies out of the windy London skies and into the home of two mischievous children. With the help of a carefree chimney sweep named Bert (Dick Van Dyke), the spirited nanny turns every chore into a game and every day into a “Jolly Holiday” to reconnect the children with their parents. Contains tobacco depictions.