A Friend of Dorothy
Dorothy is a lonely widow whose body is failing, but her mind remains as bright as ever. When 17-year-old JJ accidentally kicks his football into her garden, he upends Dorothy’s daily routine of pills, prunes, and crosswords, and an unlikely friendship blossoms. Despite being worlds apart in every way, the two come to find they have more in common than they could ever imagine.