Zing
Day in, day out, Mr. Grimm is busy with his job as the Reaper, harvesting people's lives. One day, his monotonous existence is interrupted by the doorbell. It's a little girl. She wants her cat back. Little does she know that she's the next life on Mr. Grimm's list.