Lars and the Baron
In 19th-century Sweden, Lars Erikson is forced to live in a cave and hunt to survive. This enrages the local baron, sparking a bitter conflict between the two stubborn men. Their feud comes to a head when a wealthy countess invites them both to her annual hunting party, forcing a tense truce.