Oltre La Soglia
This series explores the sensitive world of psychiatric disorders in children and teens with a dry, ironic tone, revealing captivating diagnoses and remarkable young individuals under the care of Dr. Tosca Navarro in a neuropsychiatry department.
After giving in to her passion with PM Piergiorgio, Tosca faces an unexpected consequence.
A rather unusual case for Tosca: Anna self-diagnoses an illness and prescribes her own treatment.
Tommaso, 16, seems to have attempted suicide, and Tosca acknowledges his condition.
Diego collapses at the gym from overtraining, prompting Tosca to investigate his life.
Adila, a girl of African descent, is admitted for hallucinations. Diego is discharged.
Emma resides in a group home. One night, after Tosca takes her in, she begins to speak again.
Marica and Tommaso have escaped from the hospital, and Tosca's top priority is to find them.
Tosca must confront Di Muro, who has uncovered her schizophrenia. Will their bond endure?