Anima Gemella
Carlo, a widowed doctor, is shocked to hear his late wife's voice during a strange séance.
With the help of the psychic Nina, Carlo uncovers significant truths about his wife's death.
In a trance again, Nina realizes Adele has been poisoned and rushes to inform Carlo.
While convinced that his wife was killed, Carlo’s suspicion falls on the nurse who cared for her.
A failed attempt to kill Nina, unsettling truths unravels and a gun found in the lake.
Carlo finds a hidden recorder in Adele's books, potentially unlocking the mystery.