Luce dei tuoi occhi
Emma Conti, a New York star, returns to Vicenza after sixteen years to find her daughter Alice, whom she thought was dead. She suspects one of her former dance students might be Alice. During her search, she meets Enrico, a supportive teacher who helps her and captures her heart.
Emma Conti, an international leading dancer, left Vicenza as a girl after the tragic loss of her daughter Alice, thought to have died at birth. Sixteen years later, an anonymous letter urges her to return and investigate her former dance school, believing Alice is alive among the students. Emma searches for clues among Valentina, Anita, Miranda, Sofia, Alessia, and Martina, uncovering dangerous secrets. In Vicenza, she meets Enrico Leoni, a professor who becomes a vital ally in her quest and gradually wins her heart in a complex relationship.
Emma attempts to get closer to Diana, unaware that Vicky has started to spy on her.
Diana is devastated by the revelation of her true identity and turns to heavy drugs.
Vicky has vanished. A message reveals her move to Barcelona, but Emma is worried.
Vicky has been killed. The girls are planning a small ritual to say goodbye to her.
As suspicions about Diana increase, Emma seeks clues to clear her daughter's name.
Diana returns home with her mother, heightening Emma's desire to connect with her.
Roberto confronts Petra, revealing unresolved issues and his intent to blackmail her.
Roberto's accident brings to light past details that Emma is aware of and discusses with Enrico.
Emma's hopes of finding out from her brother why he needed to meet Petra seem unattainable.
Petra's confession seems to have settled the long-standing child trafficking issue.