Don Matteo
On a farm, Don Massimo meets little Bart, a cheerful boy with Down's syndrome who loves bees.
Captain Martini is convinced that Giulia is still secretly helping her boyfriend in prison.
Marshal Cecchini has had a brilliant idea: to take part in the television show Reazione a Catena.