L'uomo Sulla Strada
She drops out of school and infiltrates the factory owned by the glacial and charming Michele, the very man responsible for her father's death. Though Irene doesn't recognize him, Michele has no doubts about who she is. He immediately feels a powerful protective instinct toward the girl, which swiftly warps into dangerous, forbidden love.