Storia Di Una Famiglia Perbene
In Old Bari during the 1980s and 1990s, the De Santis and Straziota families are rivals: honest versus dishonest, fishermen against smugglers. Amidst this conflict, Maria and Michele fall in love, challenging societal prejudices and poverty. Despite the forces trying to separate them, they cling to each other, seeking salvation.
In '80s and '90s Bari, Maria, known as 'Malacarne', dreams of a different life among fishermen. As the youngest daughter in a weary family, she is spirited and rebellious. Michele, the son of the violent boss Straziota, grows up in a hostile environment. Despite their families' animosity, Maria and Michele develop a deep bond that transforms from friendship to love, overcoming prejudice, hatred, and poverty. In a world that seeks to keep them apart, they hold onto each other, searching for salvation.
1985. Maria is a girl who grew up in a family of honest fishermen in the Old Bari district.
Maria and Michele took a boat to escape from Bari, but a storm catches them by surprise.
Maria, a high school senior, is enjoying life and beginning a new romance. Michele returns to Bari.
Michele finds a way to collaborate with the Albanians to save the family's business.
Maria approaches her final exams and graduates with excellent grades, facing no difficulties.