Fatti Vedere
Sandra is hired by an online psychotherapy website, but, when she returns home with the good news, her boyfriend dumps her without any explanation. On her first day at work, a bug on the site assigns her the identity of a 70-year-old therapist, and she ends up with her ex as a patient. She decides to take on the role of the old woman to figure out why her ex left her.