The New Neighbor
With his new house comes a new opportunity for Donald to love thy neighbor. Easier said than done when your neighbor is Pete and his reckless dog, Muncey. Soon their escalating backyard brawl is headline news, and the whole town gathers to watch them duke it out.
With his new house comes a new opportunity for Donald to love thy neighbor. Easier said than done when your neighbor is Pete and his reckless dog, Muncey. No sooner has Donald hung up his "Home Sweet Home" sign when Pete decides Donald's tulip bed is a perfect place to dump his garbage. Donald does his best to grin and bear it, but it's not long before enough is enough. Soon their backyard brawl is headline news and the whole town is gathered to watch them duke it out.