Let's Stick Together
Even with his long white beard and aching back, an aging Donald Duck still has to make ends meet by lancing trash in the park. When he happens upon his old partner, an elderly honey bee named Spike, it conjures up memories of the good ol' days. But can their partnership—and friendship—survive when a young lady bee enters the picture?