Teaching Practice : Idiot Girls and School Ghost
Eunkyung, a student teacher, returns to her old high school, where teachers have lost students’ respect. She discovers that top student Jisoo and her two friends are hiding a dark secret: their perfect grades come from a witch named Idanashi, who uses magic in exchange for other students’ souls.
Eunkyung, a student teacher, returns to her old high school where students no longer respect their teachers. She discovers that top student Ji-soo and her two close friends are more admired than any of the teachers and are hiding a dark secret. Their perfect grades come from a witch named Idanashi, who uses magic to help them succeed in exchange for the souls of other students. As Eunkyung uncovers the truth, she must protect her students and become a teacher who truly cares.