Wilsberg - Blut geleckt
The brutal murder of a young market vendor draws Münster detectives Overbeck and Drechshage, along with private investigator Georg Wilsberg, into the case. Self-proclaimed serial murder expert Dr. Elmar Lenz offers his insights into the motive. As the investigation unfolds, René Rösch emerges as a prime suspect.