Gong! Mein spektRakuläres Leben
Eileen dreads the idea of a school trip and plans to sabotage it; however, when her brother and his best friend show her how exciting adventures can be with good friends, her perspective shifts. Now, her new mission is to find a best friend before the trip begins, hoping to transform the dreaded excursion into a memorable journey.
Eileen realizes during a chat with Sören that school trips are far worse than expected.
Eileen needs a friend for the school trip, while Lenni is busy celebrating his birthday.
Gabriel invites Eileen to choir, but she can't handle the chaos and off-key singing.
Eileen invites friends to a climbing park after a failed pajama party, with Sören joining her.
Eileen and friends train at a bootcamp for their class trip. Surprises await them.