Schwartz & Schwartz - Der Tod im Haus
A young girl has fallen to her death, and the police suspect an accident. However, Gerd Weisshappel, the girl's father, believes her boss, Hans-Jochen Steuffers, killed her. Private detective Andi Schwartz is tasked with finding evidence against the controversial businessman Steuffers and enlists the help of his brother Mads, who was recently dismissed from the police force.