In Wahrheit - Still ruht der See
Kathrin Brandmann discovers the lifeless body of her son Marlon in a nearby lake. It quickly becomes evident that he didn't just drown. This poses a uniquely challenging case for Chief Inspector Judith Mohn and her colleague Freddy Breyer, as the victim hails from the same working-class neighborhood where Judith grew up.