Die Tote aus der Schlucht
Detective Susanne Landauer is dispatched to the countryside where a woman, long ago admitted anonymously due to schizophrenia, has vanished from Dr. Mangold's clinic. Upon arrival, Susanne's investigation takes a grim turn as she recovers the woman's body from a nearby river, unraveling a haunting mystery.