Sankt Maik
Con artist Maik Schäfer accidentally becomes the new priest in Läuterberg. His eyes are soon set on the church's valuable golden monstrance which might be the key to paying off his huge debts.
Maik's old acquaintance Katja Marusic pulls some strings to get him out of jail.
Fritz is head over heels, but Maik discovers his new girlfriend Zoe isn't who she seems.
When an angry ex-lover visits Dr. Sven Keiser, he begins to question his sanity.
Katja's holding Kevin hostage. Maik has two hours to get the money before it's too late.