Weiss & Morales
The Canary Islands are a captivating tourist hotspot drawing millions annually. Many Germans, enchanted by the islands, choose to take up permanent residency there, like Margaret, mother of Nina Weiss. Nina, a police officer from Germany, is visiting when a murder mystery unfolds that compels her to dive deep into the grisly tale that took place amid the picturesque landscape.
As Nina considers a new job offer, a new case takes her and Raúl to the island of La Gomera.
Nina and Raúl investigate the untimely death of a young biologist in Las Palmas.