Mordsschwestern - Verbrechen ist Familiensache
Viktoria and Feli, two brilliant yet contrasting sisters, find themselves thrust into collaboration when the seasoned detective and the forensic expert unexpectedly become colleagues. Their differing approaches spark inevitable tension, setting the stage for a thrilling ride as they navigate the challenges of solving intricate cases together.
A deadly explosion forces Viktoria’s team to uncover the bomber before he strikes again.
A young rower’s death reveals hidden jealousy and ambition beneath the world of sport.