Ein Taunuskrimi
At the Hofheim Criminal Investigation Department, an unconventional duo, Pia Sander and Oliver von Bodenstein, tackle cases with exceptional intuition and understanding. Amid the enchanting landscapes of Taunus, they skillfully approach suspects, unraveling the secrets hidden beneath the surface.
In the picturesque region of Taunus, an unconventional detective duo is hard at work: Pia Sander and Oliver von Bodenstein of the Hofheim Criminal Investigation Department. With sharp intuition and keen insights into human nature, they skillfully navigate their investigations as they approach suspects and witnesses. Their dynamic partnership breathes life into each case, blending suspense and intrigue with the beautiful, storybook landscape that surrounds them.