Wilsberg - Mit allen Wassern gewaschen
Wilsberg finds himself without water after failing to pay his bill, and sensing a connection to the disappearance of water activist Edgar Fehrenbach, he decides to investigate further. Wilsberg discovers that Edgar had planned to meet whistleblower Frederik Meissner to obtain sensitive material on increasing water prices.