Unter anderen Umständen - Für immer und ewig
A young woman is found strangled in her apartment, prompting a homicide investigation by the Flensburg police. Detective Jana Winter and her team notice a striking detail: the murder weapon is a red sailing rope, linking the case to an old unsolved crime. As parallels emerge, the team races against the clock to catch the elusive killer.