Unter anderen Umständen - Lügen und Geheimnisse
A body discovered in the Jardelund Moor on the German-Danish border leaves Inspector Jana Winter and her team puzzled. The victim, identified as 19-year-old Nele Wagner, was thought by her parents to be backpacking in Norway with her friend Jennifer. However, Jennifer is nowhere to be found.