In Wahrheit - Jagdfieber
In a serene rural setting, gunfire abruptly shatters the peace, claiming the life of a young mother. Her husband, Dr. André Collmann, is left bewildered by the attack. Detectives Judith Mohn and Freddy Breyer investigate the mysterious shooting. Soon, Robert Haffner, a friend of Collmann, is kidnapped, adding to the intrigue.