Nord Nord Mord - Sievers und das Geisterhaus
As the old demolition house by the mudflats is set for a training burn by the Sylt local fire brigades, fire chief Bosse Iwersen discovers a woman's corpse. He aims to find out how his colleague Kjell Lassen missed it during the inspection, who the dead woman is, and what led to her turning up there.