Nord Nord Mord - Sievers und der schönste Tag
A dead man is discovered in a car. Chief Inspector Sievers, along with Ina Behrendsen and Hinnerk Feldmann, takes on the case. It quickly becomes clear that he did not drown but was poisoned. Known publicly as a wedding videographer, the victim secretly earned more by blackmailing newlyweds. The team uncovers a web of betrayal, where each lead adds pressure and reveals new suspects.