Nord Nord Mord - Sievers und die Stille Nacht
Between the fourth Sunday of Advent and Christmas Eve, most of Sylt settles down, but not everyone does. The owner of the company Betten Reuter is found dead beside an opened wall safe. His wife, Regina, and his daughter, Freya, claim they were attacked by two people dressed as Santa.