Wilsberg - Gene lügen nicht
The Münster police aim to modernize by incorporating genetic genealogy into investigations. Overbeck sees his moment to shine. While Anna Springer is skeptical of these new methods, Superintendent Schaaf is eager to make a name for himself with groundbreaking innovations.