Immer Ärger mit Grandpa
Grandpa Ed has been a widower for six months and is having a hard time getting by on his own. His daughter Sally is very concerned about his well-being, so she convinces Ed to move in with her and her family on a trial basis. As a result, Sally’s son Peter has to clear out his beloved room and move into the attic. Before long, Peter declares war on Ed in order to reclaim his room.