Nord Nord Mord - Sievers und der Traum vom Fliegen
In Königshafen, Lena trains with former kitesurfing pro Tom, who now coaches locals. As their connection builds and she takes on increasingly risky stunts, everything changes when Tom is attacked at night in his camper van. Someone clearly wants him dead.