Nord Nord Mord - Sievers und der große Knall
A violent explosion shakes the island of Sylt, disrupting the calm and stirring fear across the community. Amid the wreckage, Friedel Tanner is found dead beside his vintage car under suspicious circumstances. Maria, a young Russian gardener, stumbles across the body and is soon drawn into the island’s secrets. Her boyfriend, Lasse, and his brother, Rico, run a garden service catering to luxury retreats, and the trio is pulled into a web of danger and hidden motives.