Mona & Marie - Ein etwas anderer Geburtstag
Sisters Mona and Marie are joint managers of a guesthouse by the North Sea, but their hotel operation is far from harmonious. Mona yearns for her previous life in Düsseldorf's high society, while Marie feels burdened handling the inn's main responsibilities alone. Despite her frustration, Marie secretly plans a surprise party for Mona's birthday, which only leads to even more tension.