Mona & Marie - Eine etwas andere Weihnachtsgeschichte
The festive season is approaching, and city diva Mona is in her element, despite her disdain for Christmas and its sentimental spirit. She insists on perfection: the biggest tree, the most expensive gifts, and an exclusive buffet. Unfortunately, Mona's carefully crafted plans are upended when her husband Gregor unexpectedly dies of a heart attack two weeks before Christmas.