El último vuelo del Sunbreeze
On a hot August day in 2008, Spanair flight 5022 crashed at Barajas Airport, claiming 154 lives. This documentary unearths forgotten details of the tragedy. Using new data and interviews, it seeks to answer why the "Sunbreeze" never reached its destination and who was ultimately responsible for the devastating loss.