Kung Fu Panda 2
Po (Jack Black) faces his biggest challenge since becoming the Dragon Warrior to lead The Furious Five on a mission of epic proportions and defeat his most threatening rival yet.
Jack Black is back as Po in this fiercely funny sequel. In his biggest challenge since becoming the Dragon Warrior, Po must lead his fellow kung fu masters, The Furious Five, on a mission of epic proportions to defeat his most threatening rival yet. KUNG FU PANDA 2 packs a powerful punch that combines non-stop action, beautiful storytelling and stunning animation in an all-new, awesome adventure!