Bee Movie
Barry B. Benson, a bee who just graduated from college, is disillusioned at his lone career choice: making honey. On a special trip outside the hive, Barry's life is saved by Vanessa, a florist in New York City. As their relationship blossoms, he discovers humans actually eat honey, and subsequently decides to sue them.