The Boss Baby
A suit-wearing, briefcase-carrying baby pairs up with his 7-year old brother to stop the dastardly plot of the CEO of Puppy Co.
Seven-year-old Tim Templeton has always had an overactive imagination--and for the past seven years--life has been all peaches for him, getting all the love and affection from his caring parents. However, after the arrival of Boss Baby, an unexpected new brother dressed in a black suit complete with a tie and a briefcase, Tim won't be the center of attention anymore, as the powerful sibling takes over the whole house, robbing him of all care, little by little. But, soon, Tim and the new Boss in a diaper will need to put differences aside and join forces, as a sneaky scheme involving the head of Puppy Co. threatens to tilt the balance of power towards their insidiously adorable furry antagonists, not to mention that the next Pet Convention is only in two days. Brothers, hurry up.