Hop
He was destined to be the Easter Bunny, but all he wanted to do was rock! When teenage E.B. leaves for Hollywood in pursuit of his dream to become a rockstar drummer, he meets Fred, an out-of-work slacker with his own lofty goals. Together the two encounter a series of hilarious mishaps and misadventures and in the end help each other recognize the importance of family.